Turn if there's a one


Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska tycka om det här. För några dagar sedan trodde jag inte att jag skulle överleva veckan ut, men precis som med allting annat finns det alltid en liten ljusning om man bara har bestämt sig för att hitta den. Mina arbetsuppgifter på praktiken är nu mer definierade och jag tror att kraven jag har på mig själv på ett bättre stämmer överens med kraven min arbetsgivare har på mig. Så slumpade det sig så att jag ska intervjua en massa människor, jag ska ringa till en massa människor och jag ska hålla presentationer för en massa människor. De saker jag kanske är mest obekväm med av allt här i livet har jag lyckats knö in på samma vecka, men uppenbarligen så gillar jag ju att plåga mig själv.

Tyvärr tror jag också att mitt humör kan vara lite avhängigt hur det går för Sverige i skid-VM. Det finns få saker som gör mig på så bra humör som när det går bra för Sverige i mästerskapssammanhang. Eller när det går bra för Marcus Hellner för att vara mer precis. Han är ju så sympatisk och vettig.

Jag vill inte säga att jag tar helg riktigt än, men så här ser min prioriteringslista för helgen ut i inbördes ordning:
Skid-VM
Skidskytte-VM
Alpinvärlscupen
Inomhusfriidrotts-EM
Slutomgången i elitserien
Praktikarbete
Uppsatsarbete


Kommentarer
Postat av: Lenita

Tack och lov att det inte är OS! Då gick du ju in i en slags OS-koma i flera veckor!

2011-03-05 @ 08:52:16
Postat av: Lisa

Heja dig Isabelle. Det kommer att gå galant alltihop! Jag saknar dig i Umeå, staden är inte densamma utan alla er ska du veta. Stor kram!

2011-03-05 @ 09:40:53
URL: http://flupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0