Deadline


Idag har jag hållit klarspråksutbildning och jag är väldigt nöjd med mig själv måste jag säga. Det är en så ovan känsla och så äckligt självgott att säga att jag nästan kräks på mig själv.
Av nöjdhet.

Men underbart är kort, för ikväll panikar jag med intervjufrågor för min uppsats. Vad ska man egentligen fråga? Vad vill jag egentligen veta? Vad vill de egentligen berätta? Imorgon kommer jag att ha frågor, men om de sedan håller måttet eller inte återstår att se.

När ska jag sluta skjuta på saker till kvällen innan? Jag börjar få sån rutin på det nu att jag inte tvivlar på att jag skulle kunna klämma ur mig 20 sidor uppsats över en natt. Men inte vilken natt som helst, det måste vara natten innan deadline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0