Lördag

Igår blev det bio, jag har velat se Inception så länge nu och jag blev inte besviken. Bra film.
Idag har jag städat, rensat, slängt, sorterat och torkat. Jag har gjort allt utom att plugga eller träna. Men det kommer fler chanser...
Ikväll blir det fest och knytkalas som jag peppat för i flera dagar. Jag har bakat en fruktansvärt onyttig, sötsliskig kaka som jag inte vågar smaka av rädsla att jag ska äta upp hela plåten själv. Nackdelen med det är att jag inte har någon aning om hur lyckad den blivit denna gång, men efter lite alkohol är det ändå ingen som märker någon skillnad.
Imorgon blir det bakisbrunch på Skogis, precis som det ska vara på en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0