Konsulten och letandet

Praktikplatsletande, vilken galenskap. Idag lyckades jag skicka iväg ett par futtiga mail och redan efter 30 minuter, när jag står i duschen, ringer telefonen. Efter lite googlande visar det sig vara numret till E.ons informationschef. Jag panikar och tar fram ett block och kluddar en hel sida med information om vad en språkkonsult är/gör och vad jag kan göra på deras företag. När jag ringer upp visar det sig att han ville nå mig bara för att berätta att de inte har den typen av verksamhet på kontoret i Sundsvall, men att jag gärna kunde få numret till någon på huvudkontoret i Malmö.
Nu har jag i alla fall ett papper där jag kan läsa innantill vad det är för jäkla yrke jag egentligen har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Länsstyrelsen, Bolagsverket, SPV, PRV, Polisen, Försäkringskassan, Landstinget, Skatteverket, Sida. Några tips i Sundsvall!



Fast de har du säkert redan tänkt på. :)

2010-10-29 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0