Att göra eller inte göra

Det är en del saker att ha i huvudet nu, är det inte de olika momenten så är det praktikplatser och grejer. Såna grejer som det kan vara värt att börja fundera på vid det här laget. Och det faktum att vi snart har drygt en vecka där vi får plugga på valfri ort gör mig bara ännu mer stressad. Hemma vet jag av erfaranhet att jag får mycket lite gjort. Fast när jag inte är stressad får jag å andra sidan ingenting gjort, så det är väl lika bra att samla uppgifterna i en liten hög som jag tar itu med i slutet av nästa vecka.

Jag har en äcklig känsla i kroppen, jag tror det är en blandning av allergi, begynnande sjukdom, stress och något annat helt galet. Det borde kännas fantastiskt, men jag känner mig bara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0