Slutspelsvåfflor

Har mått ganska dåligt idag och med andra ord inte direkt varit på topp, men vi har jobbat på bra och fått nästan hela vår avslutande presentation klar nu. Så ikväll tänker jag lyxa till det med våfflor och genom att kolla in första slutspelsmatchen mellan HV och Timrå.

Jag har äntligen fått tummen ur och anmält mig till en konferens som är i Sundsvall i mitten på nästa månad. Man får passa på när det händer något språknördigt i den stan, i vanliga fall brukar allt sånt hända i Stockholm. Jag hoppas det blir kul och nyttigt. Det skulle ju inte skada att knyta en och annan kontakt heller.

Kommentarer
Postat av: fröken Munther

Ska du på middagen på kvällen också kan jag avslöja att du antagligen får många snapsar! Pappa (eller kören som pappa är med i) ska vara middagsunderhållning, och har avslöjat att de beställt massa snapsvisor (inte kören då, utan de som arrangerar konferensen). :)



Om jag går på middagen har han lovat att en av snapsvisorna ska vara Johansson Ko (om du hörde Lovisas och min fantastiska prestation under knytkalaset så har du hört den). Fast då var jag tvungen att sjunga med, och det vet jag ändå inte om jag vågar. Men hör du någon som sjunger med med spröd och falsk stämma någonstans i lokalen, så är det jag!

2010-03-19 @ 08:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0