Vad göra?

Höstterminen är avklarad och vi är lediga i nästan en vecka. Och precis som alltid när jag inte vet vad jag ska göra av all tid så åker jag till Sundsvall. Så nu sitter jag istället här och vet inte vad jag ska göra av min tid. Mina ambitioner är att städa, diska, montera gardinstänger, träffa vänner och utfodra djuren. Ungefär så.

Inatt hade jag en dröm. Jag rev bort gamla tapeter och hittade ett gömställe av gamla post-its som det stod värdefulla saker på. Jag hittade också Rick Danko och fick världens goaste kram av honom. Det var den trevligaste kram jag någonsin fått, minns jag att jag tänkte. Sedan var jag tvungen att tejpa tillbaka alla tapeter för hand.

Kommentarer
Postat av: Lenita

Är du i Umeå eller Sundsvall?

2010-01-13 @ 14:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0