Jobbterror

Livet rullar på och är allmänt bra för tillfället. Jag pluggar lite, bloggar lite, tvångsbloggar lite till och går och tränar. Jag har kommit igång ganska bra med träningen och har för avsikt att hålla i det fram tills sommaren. På tal om sommaren så håller jag också på och toksöker en massa sommarjobb, för en gångs skull är jag ute i lite god tid. Det blir som vanligt en massa tack men nej tack och att de flest av dem inte ens svarar. Men jag tolkar deras tystnad som ett tecken på att de verkligen vill att jag ska jobba hos dem i sommar, de måste bara förankra det hos ledningen. I nästa vecka blir det telefonterror för de som inte redan tackat nej. Vem kan motstå det?

Idag är det strålande sol (och svinkallt) och en sushilunch på stan låter som en utmärkt idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0