Det går bra nu

Det gick ju så himla bra där ett tag. Men inga framsteg utan bakslag.
OS är snart över och jag inväntar post-OS-depressionen. Och jag som egentligen bara vill slippa min hemska mensvärk har fått recept på beroendeframkallande psykofarmaka som gör att min existens kommer att sluta i förskräckelse som någon mindre önskvärd människa på drognavet i Sundsvall. Då har jag inte ens nämnt mitt potentiella, fram tills nu okända, hjärtfel.

Men ikväll är det herrarnas bronsmatch i curling, herrarnas slalom och inte minst damernas tremil. Då är allt glömt och förlåtet.

Kommentarer
Postat av: Lelle

Hjärtfel?!

2010-03-01 @ 10:25:12
Postat av: Isabelle

Tydligen har jag nåt blåsljud på hjärtat. Kan ha haft det hela livet, men dom måste kolla upp det lite närmare. Snart hoppas jag.

2010-03-01 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0