Påskhelg

Påsklovet bjöd på allt det där jag längtat efter, fast dagarna i Sundsvall hann jag inte alls träffa så många människor som jag hade velat. Påskhelgen som spenderades i fjällstugan var det däremot inget fel på. Efter några inledande dagar med mulet och töväder så blev det ett par fantastiska dagar med sol. Vi åt och drack gott, åkte på fjälltur och pimplingstur. När det är riktigt fint väder i fjällen är det riktigt svårt att slita sig därifrån, det är bland de vackraste platser jag vet, åtminstone om man räknar här i landet. Det enda bekymret var att vattnet var fruset så att det blev några dagar av att bära isvatten från bäcken. En lindrigare nackskada lyckades jag också ådra mig, men den är på bättringsvägen.

På fjället








Fisketur till Stökken






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0