Go west!

Efter tokgott födelsedagsfika hos Emma häromdagen blev det att möta upp min mor och skynda oss till NorrlandsOperan för att se West Side Story. Jag älskar verkligen musikaler och den här var riktigt bra, även om huvudpersonerna tyvärr inte riktigt övertygade trots att dom sjöng jättebra. Det var många fina killar som kunde dansa väldigt bra, det är allt som krävs för att jag ska bli nöjd.
Efter det fick vi erfara att det bara finns två matställen öppna på en söndag i Umeå centrum. Det blev till slut indiskt, som ju är en personlig favorit.

Nu är det ny vecka och jag måste ägna mig åt andra saker än bara nöjen hela dagarna. Idag ska jag hitta en sexistisk text. Det är svårare än jag trodde med tanke på att sexismen ska finnas överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0