Genusfilter

Jag inbillar mig att jag har gott om tid, när jag i själva verket måste redovisa allt jag har kommit fram till imorgon. Tidigt dessutom. Jag borde alltså ha tänkt klart vid det här laget och dessutom ha en färdig powerpoint och helst ett manus med allt jag kommit fram till i min fantastiska granskning. Sedan ska dom jag redovisar för helst inte somna medan jag pratar, men det är en sak som åtminstone är utom min kontroll.

Varför finns det plötsligt en massa bra musik en och massa nya videos på youtube? Det borde vara förbjudet med såna distraherande moment. Jag vill ha ett lås/filter till min dator, ett sånt där som föräldrar använder för att ungarna inte ska porrsurfa och whatnot. Under tentaperiod skulle det banna mig från facebook, youtube, spotify och diverse bloggar. Inklusive min egen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0