Um

Att vara småförkyld och sedan vaccinera sig var tydligen ingen bra cocktail. Efter några dagars sängliggande är jag åtminstone på benen igen och i veckan måste jag infinna mig på jobbet för att hålla några möten och skriva lite saker. Det känns inte alls rätt att släppa allt bara för att min praktik är slut, jag var ju borta flera dagar och hann inte göra det jag hade tänkt.
Det enda jag sörjer är min lediga vecka som nu i verkar bli så ledig. Det var så väldigt länge sedan jag åkte någonstans, jag som hade tänkt åka iväg......
Jag ska göra det bästa av dagarna innan det bär upp till Umeå i alla fall. Och snart är det ju jul också. Jag fortsätter på det försiktigt positiva spåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0