Julefriden och nykursstressen



Snart är det december och jag har plockat fram adventsstaken. Det är faktiskt det enda pynt som får plats på den begränsade yta jag bor på som student. Kanske lite glitter också......
En ny kurs har tagit sin början och som vanligt sätter stressen igång. Men det verkar vara en rikitigt bra kurs, till och med de examinerande uppgifterna verkar roliga. Vad jag däremot inte skrattar åt är all litteratur, vi spenderade ett antal timmar på UB i eftermiddags för att leta reda på, låna och kopiera allt vi kunde hitta. Jag hoppas att jag för en gångs skull också beställt böckerna i tid så att de kommer fram innan kursen är slut......
Nu återstår bara att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0