Flyttlass

Då var det klart. Precis när jag hade hade ställt in mig på att det inte blir någon lägenhet så ringer han och säger att den är min. Det är onekligen glada nyheter, men just nu blir jag mest stressad över hur jag ska hinna med allt, jag hade ju tänkt ta sommarlov och dra härifrån snart. Sen så var det ju det här med pengarna, det blir onekligen kärvare i sommar, men det kan väl inte hjälpas.
Jag tror jag ska koppla bort det en stund och fokusera på de sista lektionerna för detta läsår. Sen är det mycket trevligheter att se fram emot i helgen också =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, det är ju underbart!:)

2009-05-27 @ 21:36:30
Postat av: Emma

Det var från mig :)

2009-05-27 @ 21:37:10
URL: http://esk.blogg.se/
Postat av: Helena

GRATTIS!!!

2009-05-28 @ 08:22:17
Postat av: Isa

Tackar ^^ Det blir inflyttningsfest till hösten!

2009-05-28 @ 09:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0