Juleskum och sommarskor

Tillbaka i Umeå och studentlivet. Lite gladare och med lite mindre studiemedel än när helgen började, men det var det värt. Nu har jag laddat med snygga kavajer och sommarskor. Som ni förstår har jag inget annat vettigt lägga mina CSN-penger på, så jag hamstrar grejer inför sommaren istället.

Jag fyndade även en hel låda juleskum på mitt lokala ica. Det verkade först vara en så bra idé, men nu inser jag att jag måste låsa in lådan i mitt förråd eller något annat svåråtkomligt ställe och inte hämta förrän nästa advent. Beachen 09 känns långt borta kan jag säga.

Fast det har blivit träning idag, och det ska det bli imorgon också. Combat med överaggressiva ledare. Motståndaren ligger ner!! Sparka på honom!! Kom igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0