Spandex

Seminarium imorse, sedan montering av Billy-bokhylla. Vi fick köa i 40 minuter för vår våffelbuffé, men vad gör man inte. Det var väldigt goda våfflor, men jag vägrade köa ytterligare en gång, så jag snodde lite pizza från en annan buffé för att mätta magen.
En lyckad dag med andra ord.
Ikväll blir det slappt. Sparar mig tills imorgon istället.
Jag laddar redan upp med lite av det "bästa" från 80-talet. Bon Jovi kan möjligt vara det Enda bra från det årtiondet. Åtminstone om man ser till genren pudel-rock. Ja herregud.



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag följer med till Linn i alla fall :) Har en vinare att festa på, men det får nog räcka idag! Dyra inträden och drinkar får inte plats alls i budgeten tyvärr :(

2009-03-28 @ 09:36:53
URL: http://myosotiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0