Modeordet

Jag har suttit många timmar med den kära psykolingvistik-luntan, ändå känner jag mig obeskrivligt lat. Det finns mycket mer att nöta, mycket mer som jag inte har memorerat. Det är nog för många abstrakta tankar och ting för att min hjärna ska kunna hålla kvar dom i minnet. Men jag misströstar inte, morgondagen är fylld med härlig pluggtid.

Melodifestivalen har jag kollat på ikväll, den slutade i ett stort antiklimax ungefär såsom den brukar. Fel låt vann, men kanske inte ändå. Det finns ju alltid sämre. Jag vet inte vad man ska tro om allt det där.
All musik blandar sig med min grannes musik som får golvet att vibrera. Resultatet blir en skum hybridblandning i otakt med sig själv.

Jag drar slutsatsen:

Tentahelg - inte spännande helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0