Valfläsk

Det blev grillning idag, trots kylan. Med andra ord är min dag gjord.
Och jag röstade redan för några dagar sen, så idag är jag soffliggare.
Ikväll måste jag läsa lite inför morgondagen och leta fram några andra kläder än min jeans och t-shirts. Det kan bli ett större bekymmer än jag trodde det skulle bli. Jag har många skor, men dom är endera för fina eller för fula. Min sommarjacka håller inte heller måttet känner jag. Det får bli till att plocka fram kavajerna. Gud vad jag kommer att frysa.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till imorgon nu! Sen måste du berätta allt om hur det går till ute i den skrämmande konsultverkligheten! :)

2009-06-07 @ 22:48:33
URL: http://flupp.blogg.se/
Postat av: Isabelle

It's a jungle out there....

2009-06-07 @ 23:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0