Det tar sig

Då var första veckan avklarad. Det känns bättre ju mer saker och ting klarnar och när man kan strukterera arbetet lite. Det är bara tungt i början när allt är så luddigt. Jag ser fram emot nästa vecka då jag ska se till att det händer lite grejer.
 Men är det nåt jag aldrig kommer att vänja mig vid så är det de tidiga morgnarna. Då väljer jag ändå att dyka upp sent (8!) och stanna lite längre på eftermiddagen.
I helgen ska det bli lyx i form av sovmorgnar, det ska ju ändå regna hela dagarna så.


Det här fick mig att le lite, men egentligen är det inte så roligt. Det finns alltför många omdömeslösa människor. "Jag tar mitt fulla ansvar" - priceless! 
Svt - Full rektor Härnösand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0