Ledigheten

Jag har varit så slö det senaste dagarna, jag har mest bara sovit och ätit. Jag orkade mig iväg för att se några band i fredags i alla fall. Moneybrother var riktigt bra, men det var kasst ljud. Sen var det ett Umeåband som hette Two white horses som gjorde en jättebra spelning. Dom var genommusikaliska och hade fina låtar.
Jag tog några bilder, men jag börjar inse mina begränsningar när det kommer till fotograferande......

Nu är man ledig ett tag framöver, men jag är redan uttråkad. Vad gör folk på sin ledighet?
Så fort jag blivit lite piggare ska jag fortsätta med målandet på nedervåningen. Jag har bestämt att det ska bli fint där snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0