Analys - igen

Har släpat mig till biblioteket idag, efter en lång och välbehövlig sovmorgon. Vi satt några timmar och fick faktiskt en hel del gjort. Det känns ganska bra inför redovisningen på onsdag, och själva samtalsanalysen har jag skrivit flera sidor på. Det mesta är dravvel och måste skrivas om, men det känns ändå under kontroll.
Är fortfarande förkyld och täppt i hjärnan, men det ska ha löst sig innan helgen hoppas jag. Med lite tur får jag besök då. Får jag inte det kanske jag drar hem en sväng, har inte varit hemma sedan jul.
Kommande helg är vi nämligen helt lediga, innan vi börjar nästa kurs. Får se till att ta tillvara på en sådan lyxig ledighet och hitta på nåt trevligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0