Filmkväll

Det känns lite som helg redan. Igår var en (ur humanist-synpunkt) lång dag och idag har vi inget på schemat. Måste nog till universitetet ändå för att få nåt gjort med grupparbetet, men det känns inte så betungande.
Har tränat flitigt flera dagar i rad, så under gårdagen blev det inget annat än onyttigheter, slappande och filmtittande. Revolutionary road som alla säger ska vara så bra, eller Oscar-juryn verkar tycka det iaf, laddade jag ner. Jag inser faran med detta, nu när jag har radiotjänst hängande över mig och allt. Dom kanske har samröre med några skumma FRA-typer också, vad vet jag.
Filmen var helt ok, men mest nöjd är jag ändå över att min nya dvd kan läsa av filmerna från usb-minnet. Jag behöver aldrig bränna ut en skiva igen =)

Nu snöar det också, ganska mysigt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0