TRP? TKE?

Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Det mesta känns bra inför seminariet imorgon och analysen är i princip klar den med. Ändå kan jag inte komma mig för att skriva klart den, för då har jag ju inget att göra resten av veckan. Dessutom tror jag att min duktighets-kvot är fylld för dagen. 
Alltså kommer jag att sitta där på fredag eftermiddag med en timme kvar till inlämning och fortfarande inte vara nöjd med uppsatsen. Men tydligen är det så jag vill ha det.
Ikväll har jag inga direkta planer och börjar redan bli smått uttråkad. Är fortfarande förkyld, så det blir ingen träning de närmsta dagarna. Jag får hitta på nåt att göra, nåt som inte är samtalsanalys. Tydligen.

Kommentarer
Postat av: Snorven

Du får titta på TV elle varför inte spela något roligt TV spel om du har.

2009-02-19 @ 17:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0