Trevligt

Fick riktigt trevligt och oväntat besked på föreläsningen igår, så jag var på bra humör hela dagen. Blev en tur ner till stan för att handla lite smågrejer och besöka systemet, sen blev det en lugn kväll framför tv:n, som vanligt.
Ikväll kanske det blir lite firande dock, har fortfarande inte varit på nån av studentpubarna men tänkte att det kanske skulle bli ändring på det ikväll. Men först måste jag läsa lite känner jag, i veckan blir det mycket annat som ska hinnas med. Har kommit en liten bit med transkriberingen och den examinerande uppgiften dock, så det känns skönt.
Tanken slog mig att kanske gå och träna idag, men eftersom vi var där igår och det är kallt och "snökaos" ute så tror jag att jag avstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0