Semmel-dagen

Det blev bara en enda semla under gårdagen, men den var riktigt god kan jag säga. Dessutom har jag fuskat  ett bra tag och ätit semlor lite nu och då.
Det blev också lite föreläsning, gående på stan och träning. Jag blev riktigt nöjd över några fynd jag gjorde på bokrean. En fet synonym-ordbok och en ännu fetare kokbok hör till fynden.
Kvällen avslutades med migrän och tidigt sänggående för att inte förgås av illamående.

Idag har jag knappt gjort annat än att sova, äta och vila och sova lite mer. Imorgon är en ledig dag även den, då ska det blir lite mer träning av. I helgen ska jag hem. Yey.


Kommentarer
Postat av: kimsan

välkommen till metropolen sundsvall

2009-02-25 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0