Down under

Herregud, jag är så dålig när det kommer till nya bekantskaper. Men jag har suttit nu i två timmar och pratat med en nyinflyttad australiensiska, eller rättare sagt hon har pratat, min engelska är inte vad den en gång var. Synd att hon bara ska stanna några veckor.
Hon är så rar, jag har redan blivit bjuden att utforska australien med henne som personlig guide. Käka känguru och krokodil ska vi göra. Om några år ska jag se till att ta tillvara på det erbjudandet, jag har alltid velat resa dit.

Annars har dagen, om möjligt, varit ännu slöare än gårdagen. Men jag har hunnit läsa några kapitel som tur är. Imorgon blir det grupparbete på stan, och om jag får bestämma, kanske en liten semla. Men not to worry, det vankas träning imorgon också.
Bodycombat kanske? Träningsvärken efter ett sånt pass räcker hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0