Wuhu

Jag är nöjd idag. Sista dagen på jobbet är avklarad. Det har varit lite upps and downs, men det har varit fruktansvärt nyttigt. Jag har fått så mycket erfarenhet och så många kontakter. De rara kollegorna bjöd till och med på tårta....med massor av grädde....och jordgubbar.
Jag har blivit inspirerad och känner att det nog kommer att ordna sig i framtiden. Jag ska tillbaka till Sundsvalls kommun snart på en praktik, och egentligen upphör inte min anställning, för jag ska fortfarande sköta om språksidan på den interna webben =) Som det verkar så kommer min rapport och mina iakttagelser till nytta också, när det sedan ska fattas beslut. Det känns extra kul.
Jag tror jag ska starta ett eget företag faktiskt, så att jag har den biten avklarad när det sedan blir dags att bege sig ut i arbetslivet. Det kan ju inte skada liksom.

Nu ska jag slappa några dagar. Sedan är det Umeå som gäller igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0