Sleepwalker

Jobbveckan har gått fort, trots sega dagar och trötthet. Det har precis börjar ta sig och hända lite saker igen. Det ska skrivas rapporter, träffas människor, göras utvärderingar och kommas med förslag på åtgärder. Då och då får jag nån text att språkgranska också.

Igår kväll var jag så trött att jag inte kunde somna ordentligt. Jag hörde skumma ljud från balkongen, slogs med nånting i sängen och irrade runt i rummet i jakt på lysknappen. Först när jag har tänt lampan så kan jag vakna.
Sådant gör mig lite nervös ändå, jag vill inte sluta som farsan som ramlade ner från en hotellbalkong i sömnen.

Ikväll blir en lugn kväll, men imorgon vankas det fest. Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0