Vintern raaa

Då var man tillbaka i Sundsvall för en liten valborgsvisit. Jag tror jag lider mer än andra av de här bussresorna fram och tillbaka, jag mer rent av dåligt av att sitta och trängas med nån rökstinkande främling i över fyra timmar. Det kan vara världens trevligaste person också, det spelar ingen roll, jag vill inte att någon sitter bredvid mig. Jag tror jag ogillar människor helt enkelt. Det borde också förklara varför jag aldrig någonsin har arbetat inom vården som resten av den kvinnliga befolkningen.

Nu måste jag jag bara slänga ihop någon plan för helgen. Den blir nog så illa tvungen att inkludera människor.


Kommentarer
Postat av: Fröken Munther

Haha! Du är INTE ensam kan jag upplysa. Själv ska jag spränga den där jävla buss 100 när jag åkt sista resan från Umeå. Du får vara med om du vill.



Annars är mitt tips att åka sista bussen på tisdag, onsdag eller torsdag. Då kan man till och med få ett helt säte för sig själv.

2009-04-30 @ 12:47:19
URL: http://frokenmunther.blogspot.com/
Postat av: Isabelle

Jag brukar drömma om ett eget säte.....

2009-04-30 @ 13:19:10
Postat av: Emmeli

Jag förstår dig hel Bella. Jag sitter gärna själv jag med, det är så jobbigt att försöka vara trevlig och social hela tiden. Och vården skulle aldrig falla mig in. Det är illa nog att jag måste drass med alla barnen på dagis.

2009-05-10 @ 12:29:09
URL: http://Emolli.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0