Hej euroshoppernudlar

Känner mig skapligt nöjd idag måste jag säga. På det stora, billiga, tyska varuhuset köpte jag en kamera. Den är röd, smidig och väldigt, väldigt fin. Försäljaren försökte lura på mig en mycket bättre kamera till ett väldigt bra pris, men det gick jag inte på!
Jag är tjej....jag köper teknikprylar efter färg och "känsla", jag trodde alla visste det.
Men jag fick ett väldigt bra pris ändå.....jag tror det kan ha varit för att han tyckte lite synd om mig.

Lyckan var total när jag sedan hittade ett par slalompjäxor på rea. Dock inte i samma butik, kan ju tilläggas. Bekväma och billiga var de också. Nu fattas bara ett par blades, men det är det inte lika kinkigt med.
Efter det är alla livsnödvändigheter införskaffade.
Då ska jag inte handla mer......ever......hoppas inte CSN läser min blogg.....

Kommentarer
Postat av: Minkydinky

CSN ser oss alla. Ingen slipper igenom deras nät, usch.

2008-11-02 @ 18:52:50
Postat av: Anonym

Tysk kamera. Hur kunde du? Du vet väl att du måste fota günter nu! Hualigen.. stackare.



btw bra med pjäxor. Borde vi inte dra till fjällen och festa något i vinter?

Kram Vicky

2008-11-04 @ 01:21:19
Postat av: Anonym

Ha ha kameran var inte tysk...hoppas jag =P

Klart vi ska till fjällen nånting, vi går ihop och hyr en stuga. När beräknas ni ha avlägsnat er från fjordarnas förlovade land?

kram =)

2008-11-04 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0