Bunnies - because there's no such thing as too much cute

Alltid är man på fel ställe. Jag hörde att grammatiktentan är rättad och skulle gärna hämta den, hade jag inte varit 30 mil därifrån. Borde ha läst en massa, men som alla vet får man absolut ingenting gjort när man är hemma. Min lägenhet är inte direkt den ultimata studiemiljön den heller, men i brist på annat kan man slänga in lite läsning emellanåt.
Här måste städas, katterna ska klappas,hunden rastas, kaninen hållas sällskap och tro det eller ej, det finns faktiskt en tv att kolla på också. Om man ser det på det sättet så är detta inte ett så dåligt ställe att vara på ändå. Där det finns kaniner vill jag också vara......

Kommentarer
Postat av: Helena

Men du kan ju kolla tentaresultatet på studentportalen! Det gjorde jag :)

2008-11-14 @ 22:40:58
URL: http://myosotiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0