Ugh

Tomten kom visst tidigt i år. Vi har just fått tusentals sidor litteratur slängda över oss, bara att börja plöja.
Vi ska dessutom läsa två kurser samtidigt fram till jul. Så imorgon får vi veta vad som väntar i nästa mardrömskurs.
Inte blir det mycket till jullov heller. Dessutom ser det ut som att man får göra några resor upp till Umeå eller skicka tentorna med vanligt brev, då vår lärare inte riktigt har greppat att det finns något som kallas mail.
Men det är väl bara att bita ihop antar jag.

Jag som hade tänkt åka hem en sväng imorgon, det blir till att packa väskan full med böcker då........
Nu ska jag iväg och träna och utan att ha dåligt samvete över att jag inte läser, jag måste tänka på nåt annat känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0