Festival, yey

Så var man tillbaka i Sundsvall igen, får passa på när man har några föreläsningsfria dagar.
Inte hann jag få böckerna jag beställt innan jag åkte heller. Man kan vara ute i hur god tid som helst utan att hinna få böckerna tills man verkligen behöver dem.

Men det har varit en trevlig kväll ändå. Tog mig direkt från bussen till en liten världsmusikfestival =)
Världsmusikstudenterna från götet spelade, med Sten Källman den bekantingen. Sen blev det ett gäng som spelade afrikanska trummor och dansade, riktigt sköna killar. Sista bandet lirade kubansk och sydamerikansk jazzinfluerad musik, pianisten var min gamla estetlärare.
Thaimatsbuffé bjöds det på också. Bättre blir det nästan inte. Mina öron värker lite dock.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0