Curse you, Ohlson!

Hade ju tänkt vara duktig och träna ikväll, förkylningen är mycket bättre och man måste ju rycka upp sig helt enkelt. Men så hamnade jag i matkoma och fick huvudvärk och känner pressen att hinna med nåt annat ikväll också. För vad kan vara roligare att ägna kvällen åt än en djupgående analys av mikrovågsugnsinstruktioner signerad Karin Mårdsjö? Beats me.

Ska nog bege mig ner mot staden imorgon och fixa lite fast telefoni. Allt är så sinnesjukt dyrt, men jag räknar med att det lönar sig i längden. Om inte annat i minskat antal hjärntumörer pga mobilstrålning.

Med lite tur blir det träning imorgon istället. Dessutom måste jag återigen få tag på ett överstort verktyg för att knipsa cykellåset. Jävla clas ohlson-skit.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Förra veckan köpte jag ett nytt cykellås på Claes Ohlson för 75kr - för att jag tappat mitt andra som jag sedan återfann dagen efter :P Är det samma pris som det du köpt? Mitt funkar bra än så länge i alla fall.

2008-11-26 @ 11:22:11
URL: http://moltik.webblogg.se/
Postat av: kim ottosson

hej vännen..åker till bergen...ta det fint i snöyran..skall spana på bra cykellås kanske..//ma

2008-11-26 @ 15:46:53
Postat av: Isabelle

Mitt gick nog inte på mer än 25 spänn om jag ska va ärlig haha

Men det jag hade tidigare kostade nog över hundra spänn, men inte va det nå bättre.....

2008-11-26 @ 15:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0