Candy



Här har vi den fulsnygga skapelsen.  Jag lyckades tjata mig till en sån här istället för en sån där trådlös dålig sak som de slänger efter en gratis. Den var iofs värd mer, men hellre att jag har en telefon jag faktiskt kan tänka mig att prata i. 
Jag slapp betala nån startavgift, så jag är skapligt nöjd. För 180 spänn i månaden kan jag nu ringa "gratis" till alla fasta telefoner på kvällar och helger och till alla teliamobiler dygnet runt. Tror jag ringer till andra mobiler ganska billigt också. Blir nog bra det här.

Kommentarer
Postat av: Helena

Way to go! :)

2008-11-26 @ 19:17:52
URL: http://myosotiz.blogspot.com
Postat av: Emmeli

Otroligt snygg telefon, blir ju riktigt avis. För det första för att den är så snygg o för det andra för att du har en "hem" telefon"... Jag kör bara med mobilen nu mera då det skulle kosta oss ca 8000 kr att gräva och få ett jack i väggen. Slöseri med pengar när vi ringer så biligt från mobilerna.

2008-12-01 @ 12:44:41
URL: http://Emolli.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0