Passiva konstruktioner är minst lika illa!

Det var bara en tidsfråga innan jag skulle glömma det där jäkla kopieringkortet i nån av kopiatorerna. Det var många fina kopior kvar på det kortet. Men vad som egentligen stör mig är att det kommer att störa mig hela kvällen.
Visst finns en minimal chans att någon faktiskt har lämnat in det, tänkte göra ett försök och fråga imorgon.
Men det är fattiga och giriga studenter man har att göra med hör i umeå, folk snor faktiskt mat ur kylen om man inte passar sig. Matlåda och yoghurt är några av de saker jag bidragit med till nån hungrig idiot.

I övrigt består mitt liv av textanalys. Hemtentan är i princip klar, men vad hjälper det när det bara kommer nya saker som måste göras hela tiden. Man har det man gör i helgen. Inte får man skriva "man" längre heller. Det går inte så bra för mig på just den punkten.......

Kommentarer
Postat av: Helena

Meh! Har du också blivit bestulen? OCH glömt kopieringskortet? Då är det faktiskt ganska synd om dig!

2008-12-12 @ 09:07:20
URL: http://myosotiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0