Ordspråk

Igår var det fest och ordspråk var temat. Det var väldigt trevligt måste jag säga, och jag drack inte mer än jag hade tänkt mig. Så jag mår ok idag, är mest bara lite hungrig. Tyvärr hamnar inte maten i kylen av sig självt, så jag ska snart rumla iväg till sveriges dyraste ica.

Ska göra lite nytta idag hade jag tänkt, helst i form av textanalys. När jag är klar med den (antagligen efter nyår nån gång) kommer jag att klämma fram en liten glädjetår av lättnad, var så säker.
I övrigt väntar inte så mycket trevligheter, men nåt dyker väl alltid upp.


Snart kommer han........father christmas.....

Kommentarer
Postat av: kimushka

...även mother christmas is coming soon och ska försöka undvika badlakan, body shop och lukta gott...

2008-12-07 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0