Merrily, merrily

Så var det redan juldagen. Julafton var trevlig, vi var hos farmor och farfar som vanligt. Fick en del fina klappar också =)
Ikväll återstår det att se om det händer något trevligt.

Idag är jag glad att min lägenhet i Umeå inte är uppbrunnen. Tydligen så brann det i ett höghus bara några gator bort, dom hade evakuerat 90 stackars människor. Då lär det dessutom ha varit ganska många som inte ens är där över jul.
Jag har bara väntat att nåt sånt skulle hända. Folk i min korridor har försökt elda upp stället ett flertal gånger genom att glömma saker på spisen och glömma plattor på. Jag tror jag blir tvungen att flytta snart, gillar inte riktigt känslan av att bo på 5:e våningen utan nödutgång i huset. Jag är dessutom tokparanoid när det kommer till bränder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0