Det du

Idag var jag och tränade för första gången på evigheter. Det är i princip sista chansen innan man lämnar stan och bara ägnar sig åt allt som är dåligt för en. Men jag fick ett sånt där reskort, så om jag (mot förmodan) skulle vilja gå på gymmet när jag är hemma så kan jag göra det.

Försöker fixa till de sista uppgifterna som ska in innan jul och göra dem inlämningsdugliga. Jag håller till och med på att somna när jag läser mina egna texter, då kan det banne mig inte va annat än tråkigt det man skriver om. Jag vill för övrigt inte att någon nämner ordet diskurs för mig någonsin igen.
Ska även försöka ta mig tid att fundera ut vad som är värt att släpa med sig hem över jul, man lär ju få tokträngas på bussen. Men vad gör man inte för att få komma härifrån ett tag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0